.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی کیاسری: پیشنهاد مشاور وزارت کشور را پذیرفتم
نماینده مردم ساری در مجلس نهم با اعلام خبر پذیرش پست مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور، گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس، این شکایت و دلائل مطرح‌شده را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که آن‌چه بنده بیان کرده‌بودم، در راستای وظیفه نمایندگی‌ و عضویتم در شورای نظات بر عملکرد سازمان صداوسیما در مجلس بوده است.

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اتمام دوره نمایندگی‌اش، از پذیرش شغل مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور خبر داد.

او گفت: اخیراً در پی اتمام دوره نمایندگی‌ام در مجلس نهم و باتوجه به مسائلی که در انتخابات مجلس دهم شاهد بودیم، پذیرش پست مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور ازسوی عبدالرضا رحمانی‌فضلی به بنده پیشنهاد شد که به این پیشنهاد، پاسخ مثبت دادم.

نماینده پیشین مردم ساری در مجلس نهم در پاسخ به این سوال که آیا محل خدمت او به‌عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور، استان مازندران خواهد بود، گفت: قرار است، بنابر پیشنهادی که ارائه شده، فعالیتم را به‌عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور در تهران آغاز کنم.

او همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره شکایت سازمان صداوسیما از او در دوران نمایندگی‌اش در مجلس، اعلام کرد: گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس، این شکایت و دلائل مطرح‌شده را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که آن‌چه بنده بیان کرده‌بودم، در راستای وظیفه نمایندگی‌ و عضویتم در شورای نظات بر عملکرد سازمان صداوسیما در مجلس بوده است و بنابر این، ماجرای این شکایت منتفی شد.

شجاعی کیاسری درپایان و در واکنش به این‌که آیا قصد ندارد راساً به دلیل اتهام‌هایی که ازسوی صداوسیما به او وارد شده، از این سازمان شکایت کند، خاطرنشان کرد: مسئله مربوط به گذشته است و درحال حاضر، دلیلی برای پیگیری مجدد آن احساس نمی‌کنم و درواقع این پرونده به‌طور کامل منتفی شده‌است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خلردی 29 خرداد 1395
با سلام تبریک ویژه ما را پذیرا باشید با آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی ارادتمند شما درزی خلردی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.